Bij De Hanze Witgoed krijgt U 2 jaar fabrieksgarantie en service op de meeste producten (kan per product verschillen) die U bij ons koopt.
Let op: bij sommige outlet producten geldt een garantie van 1 jaar.
Een garantie/serviceverzoek kun je indienen bij De Hanze Witgoed, of rechtstreeks bij de fabrikant. Je kunt er dus voor kiezen om het defect van de product bij ons te melden waarna wij de storing aan de desbetreffende fabrikant doorgeven. Maar je kunt ook het defect rechtstreeks bij de fabrikant melden.
Op al onze producten wordt door de fabrikant garantie verleend, deze is minimaal 2 jaar en bij sommige fabrikanten zelfs 5 of 7 jaar.
De service wordt door het serviceteam van de fabrikant verzorgd. Als je direct een afspraak voor een servicebezoek wilt maken kun je contact opnemen voor een afspraak met de hieronder genoemde fabrikanten.
BEKO/GRUNDIG/LEISURE
Signaalrood 21
2718 SH
Zoetermeer
https://mars.beko-nl.com/repair/index/display/
079-3637310
Samsung
Olof Palmestraat 10
2616 LR
Delft
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
088 9090100
Siemens
Taurusavenue 36
2132 LS
Hoofddorp
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/service/reparatie/boek-reparatie?contentType=products
088-424 4020
Neff
Taurusavenue 36
2132 LS
Hoofddorp
https://www.neff-home.com/nl/service/reparatieservice
088 – 424 4040
Bosch
Taurusavenue 36
2132 LS
Hoofddorp
https://www.bosch-home.nl/service/reparatieservice/groothuishoudelijk
088 424 40 10
Bertazzoni
Florijnweg 23
6883 JN
Velp
https://www.kitchentech.nl/klantenservice/service-aanvragen
088 8100210
LG
Krijgsman 1
1186 DM
Amstelveen
https://www.lg.com/nl/ondersteuning/serviceverzoek-garantie/service-aanvragen-inloggen
0900 543 5454
AEG/
Postbus 120
2400 AC
Alphen aan den Rijn
0172 468 468
Hisense/Asko/Atag/ Pelgrim/Etna
Postbus 1033
6920 BA
Duiven
https://storingsformulier.atagbenelux.com/?brand=hisense&language=nl&country=nl
.